torstai 21. huhtikuuta 2016

Back in business

Heissan pitkästä aikaa! Viime postauksesta onkin taas tovi vierähtänyt. Tässä on nyt ollu niin paljon kaikenlaista, etten ole juurikaan kerennyt koneella edes käydä. Koeviikko oli ja meni ja sen jälkeen suunnattiinkin kaverini Kaisan ja hänen vanhempien kanssa Kanarialle! Viikko vierähti siellä ja nyt aikaerosta toipuneena olen vajaan viikon verran ollut Suomen maanpinnalla. Motivaatio on ollut hieman hukassa vähän jokaiseen asiaan, joten viikon loma teki mulle kyllä todella hyvää. Kameraa en ole reissun jäljiltä vielä tyhjentänyt, joten laitan tähän nyt muutamia puhelimella otettuja lomakuvia.


Mulle oli henkisesti aika raskasta lähteä lomalle, vaikka kyseessä ei ollut tosiaan kuin viikko. En vaan ole niin niin moneen vuoteen ollut noin pitkää aikaa käymättä tallilla, joten stressasin aika paljon miten kaikki hommat hoituu. Äiti kuitenkin piti poneista hyvää huolta viikon ajan ja Ninnukin kävi Kuprua ratsastamassa useana päivänä, joten mun huoli oli aivan turhaa. Teki kyllä hyvää niin mulle kuin poneillekkin ja kotiin tullessa treenimotivaatio on kyllä ollut ihan huipussaan! En meinannut malttaa millään odottaa, että pääsen ponien kyytiin ja olin kyllä ihan hymy korvissa, kun pitkästä aikaa kärryille pääsin!

Mun kaula on hyvä esimerkki siitä,että sitä aurinkorasvaa kannattaa käyttää ihan oikeasti :)

Nyt ollaankin jatkettu treenailuja ihan normaalisti ja seuraava startti onkin jo sunnuntaina Lappeen poniraveissa! Ofeliakin avasi kilpakautensa uuden kuskin kanssa juuri ennen mun lomaa mutta siitä on tulossa vielä ihan omaa postausta. Nyt kun saadaan molemmille poneille rutiinia kilpailemisesta, niin hyvillä mielin suunnataan katseet kohti kesän koitoksia!

Kyllä oli hymy korvissa ponilla ja kuskilla! Tai no entiiä onko toi Kuprun hymy ihan aitoa hymyä.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi näytetään vasta hyväksynnän jälkeen, ethän lähetä samaa viestiä kahdesti :) - Kiitos