perjantai 15. toukokuuta 2015

Kun kaksi ei riitä

Viime postauksessa ohi mennen mainitsin pikku ylläristä ja koska oon maailman huonoin pitämään tälläsiä salaisuuksia, etenkin koska oon ihan sairaan innoissani tästä, niin päätin tulla kertomaan nyt! Monet muistavat, että mulla oli viime kesänä kolmas poni ja näppärimmät varmaan otsikosta hoksasivat, että samasta asiasta on kyse nytkin! Gudrun Gross eli kavereiden kesken Kupru asusteli meillä viime kesän ja nyt se tulee kesäksi ja jää sen jälkeen vielä ylläpitoon mulle ainakin syksyyn 2016 asti.



 

Kuprun toinen omistaja Minttu kysyi multa varmaankin reilu kuukausi sitten, että olisinko kiinnostunut ottamaan Kuprua meille ja eipä tarvinnut minuuttia kauempaa pohtia, että mitä vastaan. Sattui muutenkin ihan älyttömän hyvään saumaan, että Kupru jää meille pidemmäksi aikaa koska mulla on nyt sitten poni millä pääsen myös ensi vuonna ajamaan kilpaa, kun pikkuponi vuoteni loppuvat tämän vuoden lopussa.

Kupru tulee siis ensiviikon lauantaina eli 23.5. Se sattui nyt keskelle koeviikkoa, joten pitää nyt yrittää hillitä intoni, ettei kokeisiin lukeminen mene sen takia penkin alle. Toivotaan, että meillä alkaa Kuprun kanssa sujumaan hyvin ja löydetään se yhteinen sävel. Hetkihän siinä taas saattaa mennä mutta nyt ei ole kiire mihinkään. Pitää taas totutella siihen, että lenkillä mennäänkin hieman enemmän tukkaputkella, mitä näiden pikkuponien kanssa. Oon vaa niin super innoissani, etten malttaisi millään odottaa!:)



Tässä linkki vielä viime vuoden Sm-monteen, missä Kupru ylitti kaikki odotukset, vaikkei kärkipäässä oltukkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi näytetään vasta hyväksynnän jälkeen, ethän lähetä samaa viestiä kahdesti :) - Kiitos